zaterdag 8 maart 2008

Tralala

Heeeey allemaal, daar was ik weer.
Beetje langer dan ik origineel geplend had, maar ja he ^^

De vakantie hier bevalt goed, alleen ben ik een beetje uit m'n ritme nu. En aangezien de colleges weer beginnen begin april doe ik m'n best om weer een normaler ritme te krijgen. Maar goed, momenteel bevalt het in bed liggen tot vier uur 's middags wel, haha..

In m'n vorige post had ik het over "nekonabe", en wat blijkt, er zijn dvd's van te koop in de winkel. Toen ik een paar dagen geleden namelijk in de gamewinkel (ik heb er tot nu toe nog maar één gevonden die groot genoeg is om er één genoemd te worden, en dan tel ik even de tweede-hands winkels niet mee ^^), liep, zag ik de dvd staan. Ik had m nog bijna gekocht ook. Maar als je er enorm in geïnteresseerd ben stuur ik m natuurlijk graag voor je op.

En tja, behalve het lange slapen en lekker relaxen tot nu toe nog niet heel veel gedaan. Dus...doeidoei! ^0^

5 opmerkingen:

Liesbeth zei

o_0

Tot 4 uur? Ik red de 11 uur nog niet eens. Dan moet ik mn bed wel uit komen...

Mei zei

XD tot 4 uur, believe me for some people it's easy. muhar. XD
*sleeps the entire day*

X-U zei

hihi, lekker nuttige blog entry ^__^ That's the way I like it :P

Liesbeth zei

Hee Daan :) Hoe gaat het? Druk? Schrijf je weer eens wat? Please?

Daan zei

mwah het is niet zo heel druk, maar meer dat ik niet heel veel te schrijven heb :S

Maar zodra ik m'n nieuwe laptop binnen heb upload ik m'n foto's, want de vorige keer dat ik het probeerde overhitte ie... ><