zondag 18 april 2010

Einde van de eerste week

Zo, de eerste week van college zit er alweer op. Per week heb ik nu zo'n 11 colleges van elk 90 minuten, maar vrijwel elke dag begin ik pas om 13.15, dus het valt nog wel mee.
Van de 11 colleges zijn er 5 helemaal in het Japans, ik doe mee met de reguliere colleges zeg maar. Aangezien deze week de introductiecolleges waren, viel het nog wel mee qua moeilijkheidsgraad, maar ik ben erg benieuwd hoeveel ik vanaf volgende week daadwerkelijk kan volgen.

Het weer in Tokyo is trouwens erg vreemd. Vorige week maandag was het heerlijk weer, met bijna 25 graden en strakblauwe lucht, maar vervolgens begon het woensdag te regenen met een temperatuur van 7 graden, en dat heeft tot vandaag (zondag) geduurd. We hadden vrijdagavond zelfs nog wat sneeuw (en ja, de kersenbloesems zijn al bijna uitgebloeid).

Verder gaat alles z'n gangetje, ik heb verder niet veel bijzonders te melden (anders dan dat ik hoop dat het snel zomer wordt).

Geen opmerkingen: