zondag 4 april 2010

Hana-mi!

Dus, vandaag was uitslaap dag (van ~9 uur gisteravond tot 1 uur vanmiddag geslapen), en daarna besloten om meteen maar even de sakura (kersenbloesem) te gaan bekijken in Ueno (noord-oost Tokyo). Ik was al een paar keer in Ueno geweest, maar deze keer was het druk. Erg druk. Maar wel gezellig, al voelde ik wel dat iedereen toch even naar me staarde. En dat terwijl er toch wel veel buitenlanders rondliepen, ik was zeker niet de enige, maar ja. Tot slot nog takoyaki (inktvis in een deegbal) gegeten, en richting huis vertrokken, wat toch wel bijna een uur duurde. Het verbaasde me ook wel dat de JR (japan railways) goedkoper was om naar Ikebukuro terug te gaan dan de metro, wel 70 yen verschil. Niet veel, maar toch, ik dacht dat JR toch wel duurder was.

Dus, ik heb een aantal foto's op Facebook geupload, klik hier als je ze wilt zien, en als het niet werkt weet ik dat ook weer en zal ik ze weer via Photobucket uploaden. Comments zijn uiteraard welkom ^^

Geen opmerkingen: